Cookie mærket

Om Fairkredit

Fairkredit bliver etableret i 2015 i en kælder på Frederiksberg af 5 unge mænd; Frederik Bulow, Joachim Bremer, Kenneth Pedersen, Martin Hjarsbæk og Paw Becker. Flere af dem har kendt hinanden siden de var børn.

Ca. 10 måneder efter at produkt og koncept blev udviklet i kælderen, går Fairkredit i luften – og har inden for 3 dage sin første kunde. Fairkredit flytter i start 2016 til inkubatoren CSE, som er styret af CBS. Efter ca. 1 år flytter virksomheden igen adresse til nyt kontor i kulturbygningen KU.BE på Frederiksberg.

Investoren, Alternativ Finans ApS opkøber 20 % af virksomheden, og Tina Rose tiltræder som dirktør for virksomheden i midt 2017.

Vores mission

Vores formål er at hjælpe vores kunder til at få det bedst mulige boliglån.

Afhængig af din økonomiske situation, byder vores forskellige samarbejdspartnere ind på sagen.

Inden for 48 timer modtager vi ét eller flere finansieringstilbud, som du frit kan vælge imellem.

Er din sag ikke mulig at løse, samarbejder vi med finansielle rådgivere og gældseksperter, som hjælper dig med at forbedre sin økonomi.

Anstændighed

Den vigtigste del i Fairkredits kundehåndtering er anstændigheden. Fairkredit ønsker at tilbyde dig den bedst mulige finansiering, som du kan opnå.

Ligeledes sætter Fairkredit en stor ære i at guide dig til at få den rigtige hjælp, hvorfor Fairkredit benytter sig af deres netværk af finansielle rådgivere, banker, investorer og købsrådgivere.

Disse aktører på markedet bidrager til, at du opnår den mest optimale løsning i deres købsproces.

Gennemsigtighed

Et af Fairkredits grundprincipper er, at du skal føle dig tryg i hele processen.

Dette efterleves blandt andet ved at informere dig om de specifikke lånetyper, betingelser samt fordele og ulemper ved optagelse af lånet.

Gennemsigtighed for dig er yderst vigtig, hvorfor Fairkredit altid tager sig tid til at opfylde og tilfredsstille dine individuelle behov.

Engagement

Fairkredit bestræber sig på at indhente et tilbud, som på bedste vis opfylder dine behov. Fairkredit er yderst engageret i at forstå kundernes ønsker, samt opnå forståelse af deres situation.

Fairkredit udviser stort engagement i hele processen, hvor det ligeledes forventes, at du er samarbejdsvillig.

Denne villighed til at samarbejde søger Fairkredit hos deres kunder, da dette er en fordel når investoren skal overbevises.

Anstændighed

Den vigtigste del i Fairkredits kundehåndtering er anstændigheden. Fairkredit ønsker at tilbyde dig den bedst mulige finansiering, som du kan opnå.

Ligeledes sætter Fairkredit en stor ære i at guide dig til at få den rigtige hjælp, hvorfor Fairkredit benytter sig af deres netværk af finansielle rådgivere, banker, investorer og købsrådgivere.

Disse aktører på markedet bidrager til, at du opnår den mest optimale løsning i deres købsproces.

Gennemsigtighed

Et af Fairkredits grundprincipper er, at du skal føle dig tryg i hele processen.

Dette efterleves blandt andet ved at informere dig om de specifikke lånetyper, betingelser samt fordele og ulemper ved optagelse af lånet.

Gennemsigtighed for dig er yderst vigtig, hvorfor Fairkredit altid tager sig tid til at opfylde og tilfredsstille dine individuelle behov.

Engagement

Fairkredit bestræber sig på at indhente et tilbud, som på bedste vis opfylder dine behov. Fairkredit er yderst engageret i at forstå kundernes ønsker, samt opnå forståelse af deres situation.

Fairkredit udviser stort engagement i hele processen, hvor det ligeledes forventes, at du er samarbejdsvillig.

Denne villighed til at samarbejde søger Fairkredit hos deres kunder, da dette er en fordel når investoren skal overbevises.